Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

divendres, 28 d’octubre del 2011

EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Hola, em dic Ivan i tenc 10 anys.
Avui, 28 d'octubre de 2011, he set el protagonista de la setmana.
He tocat el piano que és un instrument de corda. Vaig començar als 7 anys. Al principi em va costar molt però vaig anar practicant i em vaig acostumar.
Després, com escoltava altres instruments de corda fregada, vaig fer les proves del Conservatori de Música i vaig elegir tocar viola.
Esper ser un gran músic i tocar amb orquestres.
Ara us mostraré com toc el piano:




 
































2 comentaris:

  1. Ivan, m'ha agradat molt la teva exposició dels instruments que toques i després quan has tocat "Para Elisa" no respirava ningú per poder-te escolar molt bé.
    Segueix practicant i arribaràs molt lluny!

    ResponElimina
  2. Ma agradat molt lo del piano de n Ivan.

    ResponElimina