Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

diumenge, 16 d’octubre del 2011

LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA
Hola, em dic Laila i faig 6è de Primària. El dia 14 d'octubre vaig ser la protagonista de la setmana.
Vaig fer papiroflèxia perquè és una de les meves aficions preferides.
Ho vaig aprendre als 10 anys, el dia de la fira medieval quan vaig veure un llibre de papiroflèxia i jo volia aprendre a fer figures amb paper. Li vaig dir a la meva mare que m'en compràs un.
Esper aprendre a fer moltes figures més!



 



3 comentaris:

  1. Laila, m'ha agradat molt com has presentat la teva afició, la papiroflèxia.
    Ens hem quedat sorpresos vent la teva facilitat per fer figures en paper i el que més ha cridat l'atenció ha set com volava aquell avió que acabaves de fer! I que ens ensenyassis a fer-ne un. També ha set divertida la carrera d'avions al pati.
    Segueix amb la teva afició!

    ResponElimina
  2. Hola Laila! A mi també m'ha agradat molt saber que ets la protagonista de la setmana i que has compartit amb tota la classe una afició tan interessant! A les fotos surts molt maca, com sempre, i la idea de la carrera d'avions ha sigut també brillant! Un petó molt fort i fins aviat!

    ResponElimina
  3. hola lalila em va agradar molt les avions esperc que puguis aprendre mes i que me ensenyis a fer mes coses em va agradar tot besos fany...

    ResponElimina