Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

divendres, 11 de novembre del 2011

LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Hola, em dic Sofía i tenc 10 anys.
Avui, 11 de novembre de 2011 he set la protagonista de la setmana.
He fet animals amb boletes (sargantanes, libèl·lules, caps de porquet, ...) perquè m'agrada molt. És una cosa que faig des de que tenia 5 anys. Vaig començar fent una papallona.També vaig aconseguir tenir moltes boletes perquè em varen fer un regal.
Esper aprendre a fer moltes figures més.






3 comentaris:

  1. Sofia, m'ha sorprés molt la teva afició a fer figures amb boletes. M'han agradat molt totes les que tenies fetes. Aquesta manera de treballar necessita molta paciència i tranqulitat i t'ajudarà a tenir més paciència.
    No en deixis mai de fer!
    Crec que tots els companys i companyes voldran que ens n'hi ensenyis.

    ResponElimina
  2. sofia hem va agradar molt les figuretes que vas fer perke aixi aprendras mes a tenir padiensia(jajejajejajwej)avora quin dia m'ensenyes.besosssss

    ResponElimina
  3. A yo emb va agradar pero no tenc el matrial suficient.Esper que tu men ensenyis.

    ResponElimina