Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

diumenge, 12 de febrer del 2012

PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Hola, em dic Andrea. Avui, dia 10 de febrer, he set la protagonista de la setmana. He explicat als meus companys com es fa una coca pujada i n'he portat una feta de casa. Després n'he repartit un troç per cada un. Els hi ha agradat molt. Vaig começar a fer coques als 4 anys, ajudant a la meva mare i esper seguir fent-ne moltes.
COCA PUJADA
Ingredients:
- 4 ous
- 3 gots de farina
- 2 gots de sucre
- ralladura de llimó
- un iogurt natural
- mig got d'oli
- un sobre de llevadura
- una copa d'anís
Manera de fer-la:
S'encén el forn a 180º.
Es prepara la massa mesclant-ho tot: 3 gots de farina, 2 gots de sucre, la ralladura de llimó, el iogurt, el got d'oli i la llevadura amb l'anís.
Mentre, derretim la mantega i la untam a la llauna i després li tiram farina perquè la massa no s'aferri. La deixam durant uns tres quarts d'hora al forn i anam vigilant.
 


 

ESPER QUE US HAGI AGRADAT!


2 comentaris:

  1. Andrea em va agradar molt la teva afició a fer coques i ens vares demostrar que estàs feta una bona cuinera. La coca estava boníiiiiiiissima!

    ResponElimina