Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dijous, 7 de juny del 2012

PROTAGONISTES DE LA SETMANA DE 6è B

Hola, ens deim Fany i Júlia i el dia 4 de juny vàrem ser les protagonistes de la setmana.
Hem explicat la hípica.
Jo, na Fany, mai he anat a classes de hípica. He après tota sola i tenc un pony que es diu "Snoopy".
Jo, na Júlia, vaig començar als 5 anys a les quadres Es Puig.
Les parts del muntatge són: el selletó, la cullera, la cabacera, la muntura i les riendes.
El que ha de portar un genet és un casc i unes botes de muntar.


4 comentaris:

  1. he set jo perdo per ficar anoinim!

    ResponElimina
  2. som jo na fany pero no me deixa ficar el nom

    ResponElimina
  3. Fany i Júlia, vàreu preparar molt bé i amb molt d'entusiasme la vostra afició. Si us haguéssim deixat haguéreu portat el cavall o el pony però era impossible. Vàreu fer una bona exposició i una bona demostració.
    Una abraçada.

    ResponElimina